Kodėl turėtumėte tapti nariu ir registruoti savo produktus?

  • Išskirtiniai pasiūlymai.
  • Lengvai pasiekiamos instrukcijos.

"Bosch" garantija

"Bosch" buitinė technika lengvina jūsų kasdienybę. Ir kadangi kiekviena detalė pagaminta vienodai tiksliai, mes siūlome garantijos pratęsimą dešimčiai metų nemokamai tam tikriems pasirinktiems komponentams. Atraskite mūsų garantijos pratęsimo galimybes ir užregistruokite savo "Bosch" buitinį prietaisą "MyBosch".

Skaityti daugiau apie 10 metų garantiją

Viskas apie jūsų buitinę techniką vienoje vietoje

Nerandate ar neturite "Bosch“ buitinės technikos instrukcijos? "MyBosch“ paskyroje instrukcijos ir techninės priežiūros patarimai visada pasiekiami skaitmeniniu būdu. Taip pat galite sužinoti, kurie priedai ir originalios atsarginės dalys tinka jūsų gaminiui.

Kai užregistruosite prietaisą "MyBosch“, gausite individualių patarimų, kurie įkvėps naudoti savo "Bosch“ prietaisą ir juo rūpintis geriausiu būdu.

Registruotis į klientų klubą

„Bosch Home Appliances Service“ logotipas su paryškintu baltu tekstu juodame fone.
Mūsų paslaugos

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.
Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 iki 17.00

5248 6600

careline-LT@bshg.com

Balta skydo piktograma su varnele ir ženkleliu, o po juo yra tekstas „Patirkite Bosch“.
Remontas, atsarginės dalys ir priedai.

Jei jums reikia pagalbos su „Bosch“ buitine technika arba norėtumėte įsigyti atsarginių dalių ir priedų, prašome susisiekti su mūsų aptarnavimo partneriais.

Vietos smeigtuko piktograma virš teksto „Rasti pardavėją“ juodame fone, nurodanti paslaugą netoliese esantiems prekiautojams surasti.
Rasti platintoją

Raskite platintojus arti savęs!