Aptikote pažeidžiamumą? Praneškite apie jį.

Bosch svarbu užtikrinti mūsų gaminių ir paslaugų saugumą.

Jei manote, kad aptikote galimą pažeidžiamumą arba bet kokią kitą saugumo ar duomenų apsaugos problemą, praneškite apie ją centrinei Bosch reagavimo į gaminių saugumo incidentus komandai, kad galėtume ją išspręsti.

Iš anksto dėkojame už pagalbą.

„Bosch Home Appliances Service“ logotipas su paryškintu baltu tekstu juodame fone.
Mūsų paslaugos

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.
Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 iki 17.00

5248 6600

careline-LT@bshg.com

Balta skydo piktograma su varnele ir ženkleliu, o po juo yra tekstas „Patirkite Bosch“.
Remontas, atsarginės dalys ir priedai.

Jei jums reikia pagalbos su „Bosch“ buitine technika arba norėtumėte įsigyti atsarginių dalių ir priedų, prašome susisiekti su mūsų aptarnavimo partneriais.

Vietos smeigtuko piktograma virš teksto „Rasti pardavėją“ juodame fone, nurodanti paslaugą netoliese esantiems prekiautojams surasti.
Rasti platintoją

Raskite platintojus arti savęs!