Bendroji informacija

Kas yra „SingleKey ID“?

„SingleKey ID“ yra vienas ženklas tapatybės platformoje, leidžiantis pasiekti tam tikras skirtingų prekių ženklų programas ir svetaines vienu naudotojo vardu ir slaptažodžiu. „SingleKey ID“ negali pasiekti jokios asmeninės informacijos, išsaugotos jūsų partnerio paskyrose.

Kodėl verta naudotis „SingleKey ID“?

Turėdami „SingleKey ID“, galite prisijungti prie tam tikrų „Bosch“ ir jos partnerių prekių ženklų programų ir svetainių su vienu naudotojo vardu ir slaptažodžiu. Kitaip tariant, tai suteikia sklandžią prieigą prie tam tikrų sričių prisijungus, pvz., prie internetinių paslaugų, programų, įrenginių ir gaminių informacijos bei garantijų.

Ką reikia žinoti kuriant „SingleKey ID“?

Jei jau turite „MyBosch“ ar kito partnerio prekės ženklo paskyrą, kuriai naudojate „SingleKey ID“, kurdami „SingleKey ID“ būtinai naudokite tą patį el. pašto adresą. Reikia pagalbos?

Ar reikia sukurti naują paskyrą su kiekvienu partnerių prekės ženklu?

Savo „SingleKey ID“ galite naudoti norėdami prisijungti prie „Bosch“ svetainių ir „Bosch“ programų, taip pat prie partnerių prekių ženklų svetainių ir programų. Jūsų paskyra su kiekvienu partneriu tampa aktyvi tik tada, kai pirmą kartą prisijungiate prie jų svetainės ar programos naudodami savo „SingleKey ID“. Jums nereikia kurti atskiros paskyros su kiekvienu partneriu. Tačiau gali reikėti pateikti papildomos informacijos savo profilyje su kai kuriais partneriais, kad galėtumėte naudotis tam tikromis paslaugomis ar programomis.

Naudojau skirtingus el. pašto adresus kurdamas paskyras su skirtingų partnerių prekių ženklais. Kaip sukurti „SingleKey ID“?

Sukūrus „SingleKey ID“, jūsų paklaus, ar jau turite „Bosch“ ar partnerio prekės ženklo paskyrą. Atsakykite „taip“ ir, kai paprašys, įveskite el. pašto adresą, susietą su senąja paskyra. Dabar turėtumėte gauti el. laišką su patvirtinimo nuoroda. Spustelėkite šią nuorodą, kad sėkmingai sujungtumėte seną „Bosch“ arba partnerio paskyrą su „SingleKey ID“ paskyra.

Ar galiu naudoti savo „SingleKey ID“ neprisijungęs?

Ne, norint prisijungti naudojant „SingleKey ID“, reikalingas interneto ryšys.

Kur galiu naudoti savo „SingleKey ID“?

Prekių ženklų, palaikančių „SingleKey ID“, apžvalgą galima rasti čia, .

Kokias funkcijas teikia „SingleKey ID“? Kurias teikia partneriai?

„SingleKey ID“ yra išskirtinai tapatybės platforma, leidžianti prisijungti prie daugelio skirtingų prekių ženklų svetainių ir programų naudojant vieną prisijungimo duomenų rinkinį. Visas kitas funkcijas, turinį, paslaugas ir kt. teikia dalyvaujantys prekių ženklai ir tai gali skirtis priklausomai nuo pasiekiamumo ir vietos.

Koks yra „SingleKey ID“ ir partnerių prekių ženklų ryšys?

„SingleKey ID“ yra paslauga, kurią naudotojai naudoja norėdami pasiekti internetinį turinį ir partnerių prekių ženklų teikiamas paslaugas. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. nuostatas ir sąlygas .

Ar galima naudoti savo „SingleKey ID“ „Home Connect“ programai?

Taip, jūsų „SingleKey ID“ galima naudoti prisijungiant prie „Home Connect“ programėlės. Norėdami naudoti tam tikras „Home Connect“ programėlės funkcijas, pirmiausia turite susieti suderinamus išmaniuosius gaminius su programėle.

Ar visi partnerių pasiūlymai ir gaminių grupės naudoja „SingleKey ID“?

Nebūtinai. Tam tikros partnerių svetainės, programos, internetinės parduotuvės ir paslaugos gali nenaudoti arba dar nenaudoti „SingleKey ID“.

Paskyros ir nustatymai

Kaip sukurti „SingleKey ID“?

1. Sukurkite paskyrą spustelėdami čia, .

2. Įveskite savo el. pašto adresą, nustatykite slaptažodį ir pateikite asmeninės informacijos. Tada gausite el. laišką su aktyvinimo nuoroda.

3. Spustelėkite aktyvinimo nuorodą el. laiške, kad suaktyvintumėte savo „SingleKey ID“. Padarykite tai tą pačią dieną, kitaip nuoroda nustos galioti.

4. Prisijunkite ir užbaikite procesą naudodami „SingleKey ID“ prisijungimo duomenis (el. pašto adresą ir slaptažodį).

5. Dabar būsite nukreipti į pradinę programėlę arba svetainę.

Kaip galiu ištrinti savo „SingleKey ID“? Kas atsitiks su „SingleKey ID“, „Bosch“ ir partnerių prekių ženklų saugomais duomenimis juos ištrynus?

Savo „SingleKey ID“ galite ištrinti čia, . Ištrynus „SingleKey ID“, užklausa ištrinti paskyrą siunčiama „Bosch“ ir visiems partnerių prekių ženklams, kuriuos pasiekėte naudodami savo „SingleKey ID“. Dėl to gali būti prarasti visų prijungtų paskyrų duomenys. Atsižvelgiant į programėlę ar svetainę, tai gali apimti dokumentus, pvz., garantijos sertifikatus ir sąskaitas faktūras, taip pat išmaniųjų namų veiksmus arba išmaniojo prietaiso istorijos duomenis.

Prieš ištrindami „SingleKey ID“, sukurkite atsarginę kopiją arba atsisiųskite visą informaciją, kurią norite pasilikti.

Kaip galiu pakeisti arba iš naujo nustatyti slaptažodį?

Prisijunkite prie „SingleKey ID“ tinklalapio, . Dabar eikite į skyrių „Mano profilis“ ir spustelėkite „Keisti slaptažodį“.

Kaip galiu pakeisti savo asmeninę informaciją?

Prisijunkite prie „SingleKey ID“ tinklalapio, . Dabar eikite į skyrių „Mano profilis“, kur galite pakeisti savo asmeninę informaciją. Dalį jūsų informacijos gali pasilikti partneris ir ji gali būti pasiekiama tik per atitinkamą partnerio tinklalapį arba programėlę.

Kaip galiu pakeisti savo el. pašto adresą?

Prisijunkite prie „SingleKey ID“ tinklalapio, . Dabar eikite į skyrių „Mano profilis“ ir spustelėkite „Keisti el. pašto adresą“.

Ar galiu savo „SingleKey ID“ naudoti tiek įmonei, tiek asmeniškai?

Tokiu atveju turėsite sukurti du skirtingus „SingleKey ID“, kurių kiekvienas turės skirtingą el. pašto adresą, jei norite naudoti vieną įmonei, o kitą asmeniškai.

Trikčių šalinimas

Pamiršau slaptažodį.

Eikite į „SingleKey ID“ prisijungimo puslapį, ir pasirinkite „pamiršau slaptažodį“.

Negaliu prisijungti naudodamas savo „SingleKey ID“.

Dar kartą patikrinkite šiuos dalykus:

  • Įsitikinkite, kad tinkamai įvedėte savo el. pašto adresą ir slaptažodį.
  • Patikrinkite savo interneto ryšį. Mobiliajame telefone reikia interneto ryšio su bent dviem signalo juostomis ir EDGE ryšiu (priėmimo juostoje pažymėta raide E).
  • Iš naujo nustatykite slaptažodį kaip paskutinę parinktį.

Sukūręs „SingleKey ID“ negavau patvirtinimo el. laiško.

  • Palaukite bent 15 minučių, kad sistema turėtų pakankamai laiko išsiųsti patvirtinimo el. laišką.
  • Patikrinkite savo interneto ryšį. Mobiliajame telefone reikia interneto ryšio su bent dviem signalo juostomis ir EDGE ryšiu (priėmimo juostoje pažymėta raide E).
  • Patikrinkite, ar įvesto el. pašto adreso gautųjų laiškų dėžutėje nėra naujų pranešimų. Nepamirškite patikrinti savo SPAM arba aplanko „nežinomi“.

Nežinau, kurį el. pašto adresą naudojau savo „MyBosch“ paskyrai.

Prieš paleidžiant „SingleKey ID“, iš „MyBosch“ arba partnerio prekės ženklo gavote el. laišką, kuriame pranešama apie pakeitimą. El. pašto adresas, kuriuo buvo išsiųstas šis el. laiškas, atitinka jūsų partnerio paskyrą. Norėdami užtikrinti, kad ateityje galėtumėte pasiekti savo partnerio paskyros (-ų) informaciją, naudokite tą patį el. pašto adresą kurdami „SingleKey ID“. Jei negavote el. laiško apie pakeitimą arba jį ištrynėte, kreipkitės į „Bosch“ klientų aptarnavimo centrą arba atitinkamą partnerio prekės ženklą.

Teisė ir privatumas

Kur saugoma mano asmeninė informacija ir kaip ji saugoma?

Jūsų „SingleKey ID“ asmeninė informacija yra saugoma saugiuose serveriuose Europoje. „SingleKey ID“ nesaugo asmeninės informacijos, kurią renka ir naudoja partnerių svetainės, programos, gaminiai ir paslaugos. Jei turite klausimų dėl šių duomenų laikymo ir saugumo, susisiekite su atitinkamu partneriu.

Ar mano asmeninė informacija yra apsaugota naudojant „SingleKey ID“?

Jūsų duomenys laikomi saugiai pagal aukštus reguliavimo standartus. „SingleKey ID“ visiškai atitinka Europos bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR). Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. mūsų privatumo politiką .

Kur galima pamatyti, kokią asmeninę informaciją apie jus išsaugojo „SingleKey ID“?

„SingleKey ID“ saugomą asmeninę informaciją galite tvarkyti čia, .

Tačiau „SingleKey ID“ pirmiausia laiko duomenis, susijusius su jūsų skaitmenine tapatybe. Norėdami pasiekti ir tvarkyti „SingleKey ID“ naudojančių partnerių saugomus duomenis, apsilankykite atitinkamo partnerio svetainėje arba susisiekite su partnerio klientų aptarnavimo centru.

Ar visi partneriai turi prieigą prie mano asmeninės informacijos?

Asmeninė informacija jūsų partnerių paskyrose nebus perduota ar bendrinama „SingleKey ID“ partneriams. „SingleKey ID“ suteikia naudotojams prieigą prie „Bosch“ ir partnerių prekių ženklų svetainių, programų ir paslaugų. „SingleKey ID“ bendrina jūsų asmeninę informaciją su partneriu tik tada, kai pirmą kartą prisijungiate prie to partnerio.

Ar mano įmonės duomenys bus perkelti į „SingleKey ID“?

Ne, jūsų partnerių paskyrose saugoma informacija (įskaitant įmonės duomenis) nebus perkelta į „SingleKey ID“. „SingleKey ID“ leidžia prisijungti ir gauti prieigą prie savo „Bosch“ ir partnerių prekių ženklų paskyros. Jokia informacija nesaugoma jūsų atitinkamose paskyrose, įskaitant partnerio surinktus įmonės duomenis. Norėdami pasiekti savo įmonės duomenis, prisijunkite prie atitinkamų partnerio paskyrų naudodami „SingleKey ID“.

Mūsų paslaugos

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.
Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 iki 17.00

5248 6600

careline-LT@bshg.com

Remontas, aptarnavimas & priedai.

Jei jums reikia pagalbos su „Bosch“ buitine technika arba norėtumėte įsigyti atsarginių dalių ir priedų, prašome susisiekti su mūsų aptarnavimo partneriais.

Rasti platintoją

Raskite platintojus arba remonto dirbtuves arti savęs!