Bendroji informacija
„SingleKey ID“ yra vienas ženklas tapatybės platformoje, leidžiantis pasiekti tam tikras skirtingų prekių ženklų programas ir svetaines vienu naudotojo vardu ir slaptažodžiu. „SingleKey ID“ negali pasiekti jokios asmeninės informacijos, išsaugotos jūsų partnerio paskyrose.
Turėdami „SingleKey ID“, galite prisijungti prie tam tikrų „Bosch“ ir jos partnerių prekių ženklų programų ir svetainių su vienu naudotojo vardu ir slaptažodžiu. Kitaip tariant, tai suteikia sklandžią prieigą prie tam tikrų sričių prisijungus, pvz., prie internetinių paslaugų, programų, įrenginių ir gaminių informacijos bei garantijų.
Jei jau turite „MyBosch“ ar kito partnerio prekės ženklo paskyrą, kuriai naudojate „SingleKey ID“, kurdami „SingleKey ID“ būtinai naudokite tą patį el. pašto adresą. Reikia pagalbos?
Savo „SingleKey ID“ galite naudoti norėdami prisijungti prie „Bosch“ svetainių ir „Bosch“ programų, taip pat prie partnerių prekių ženklų svetainių ir programų. Jūsų paskyra su kiekvienu partneriu tampa aktyvi tik tada, kai pirmą kartą prisijungiate prie jų svetainės ar programos naudodami savo „SingleKey ID“. Jums nereikia kurti atskiros paskyros su kiekvienu partneriu. Tačiau gali reikėti pateikti papildomos informacijos savo profilyje su kai kuriais partneriais, kad galėtumėte naudotis tam tikromis paslaugomis ar programomis.
Sukūrus „SingleKey ID“, jūsų paklaus, ar jau turite „Bosch“ ar partnerio prekės ženklo paskyrą. Atsakykite „taip“ ir, kai paprašys, įveskite el. pašto adresą, susietą su senąja paskyra. Dabar turėtumėte gauti el. laišką su patvirtinimo nuoroda. Spustelėkite šią nuorodą, kad sėkmingai sujungtumėte seną „Bosch“ arba partnerio paskyrą su „SingleKey ID“ paskyra.
Ne, norint prisijungti naudojant „SingleKey ID“, reikalingas interneto ryšys.
Prekių ženklų, palaikančių „SingleKey ID“, apžvalgą galima rasti čia, .
„SingleKey ID“ yra išskirtinai tapatybės platforma, leidžianti prisijungti prie daugelio skirtingų prekių ženklų svetainių ir programų naudojant vieną prisijungimo duomenų rinkinį. Visas kitas funkcijas, turinį, paslaugas ir kt. teikia dalyvaujantys prekių ženklai ir tai gali skirtis priklausomai nuo pasiekiamumo ir vietos.
„SingleKey ID“ yra paslauga, kurią naudotojai naudoja norėdami pasiekti internetinį turinį ir partnerių prekių ženklų teikiamas paslaugas. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. nuostatas ir sąlygas .
Taip, jūsų „SingleKey ID“ galima naudoti prisijungiant prie „Home Connect“ programėlės. Norėdami naudoti tam tikras „Home Connect“ programėlės funkcijas, pirmiausia turite susieti suderinamus išmaniuosius gaminius su programėle.
Nebūtinai. Tam tikros partnerių svetainės, programos, internetinės parduotuvės ir paslaugos gali nenaudoti arba dar nenaudoti „SingleKey ID“.
Paskyros ir nustatymai
1. Sukurkite paskyrą spustelėdami čia, .
2. Įveskite savo el. pašto adresą, nustatykite slaptažodį ir pateikite asmeninės informacijos. Tada gausite el. laišką su aktyvinimo nuoroda.
3. Spustelėkite aktyvinimo nuorodą el. laiške, kad suaktyvintumėte savo „SingleKey ID“. Padarykite tai tą pačią dieną, kitaip nuoroda nustos galioti.
4. Prisijunkite ir užbaikite procesą naudodami „SingleKey ID“ prisijungimo duomenis (el. pašto adresą ir slaptažodį).
5. Dabar būsite nukreipti į pradinę programėlę arba svetainę.
Savo „SingleKey ID“ galite ištrinti čia, . Ištrynus „SingleKey ID“, užklausa ištrinti paskyrą siunčiama „Bosch“ ir visiems partnerių prekių ženklams, kuriuos pasiekėte naudodami savo „SingleKey ID“. Dėl to gali būti prarasti visų prijungtų paskyrų duomenys. Atsižvelgiant į programėlę ar svetainę, tai gali apimti dokumentus, pvz., garantijos sertifikatus ir sąskaitas faktūras, taip pat išmaniųjų namų veiksmus arba išmaniojo prietaiso istorijos duomenis.
Prieš ištrindami „SingleKey ID“, sukurkite atsarginę kopiją arba atsisiųskite visą informaciją, kurią norite pasilikti.
Prisijunkite prie „SingleKey ID“ tinklalapio, . Dabar eikite į skyrių „Mano profilis“ ir spustelėkite „Keisti slaptažodį“.
Prisijunkite prie „SingleKey ID“ tinklalapio, . Dabar eikite į skyrių „Mano profilis“, kur galite pakeisti savo asmeninę informaciją. Dalį jūsų informacijos gali pasilikti partneris ir ji gali būti pasiekiama tik per atitinkamą partnerio tinklalapį arba programėlę.
Prisijunkite prie „SingleKey ID“ tinklalapio, . Dabar eikite į skyrių „Mano profilis“ ir spustelėkite „Keisti el. pašto adresą“.
Tokiu atveju turėsite sukurti du skirtingus „SingleKey ID“, kurių kiekvienas turės skirtingą el. pašto adresą, jei norite naudoti vieną įmonei, o kitą asmeniškai.
Trikčių šalinimas
Eikite į „SingleKey ID“ prisijungimo puslapį, ir pasirinkite „pamiršau slaptažodį“.
Dar kartą patikrinkite šiuos dalykus:
- Įsitikinkite, kad tinkamai įvedėte savo el. pašto adresą ir slaptažodį.
- Patikrinkite savo interneto ryšį. Mobiliajame telefone reikia interneto ryšio su bent dviem signalo juostomis ir EDGE ryšiu (priėmimo juostoje pažymėta raide E).
- Iš naujo nustatykite slaptažodį kaip paskutinę parinktį.
Kreipkitės į „Bosch“ klientų aptarnavimo tarnybą arba atitinkamo partnerio prekės ženklo klientų aptarnavimo centrą.
- Palaukite bent 15 minučių, kad sistema turėtų pakankamai laiko išsiųsti patvirtinimo el. laišką.
- Patikrinkite savo interneto ryšį. Mobiliajame telefone reikia interneto ryšio su bent dviem signalo juostomis ir EDGE ryšiu (priėmimo juostoje pažymėta raide E).
- Patikrinkite, ar įvesto el. pašto adreso gautųjų laiškų dėžutėje nėra naujų pranešimų. Nepamirškite patikrinti savo SPAM arba aplanko „nežinomi“.
Prieš paleidžiant „SingleKey ID“, iš „MyBosch“ arba partnerio prekės ženklo gavote el. laišką, kuriame pranešama apie pakeitimą. El. pašto adresas, kuriuo buvo išsiųstas šis el. laiškas, atitinka jūsų partnerio paskyrą. Norėdami užtikrinti, kad ateityje galėtumėte pasiekti savo partnerio paskyros (-ų) informaciją, naudokite tą patį el. pašto adresą kurdami „SingleKey ID“. Jei negavote el. laiško apie pakeitimą arba jį ištrynėte, kreipkitės į „Bosch“ klientų aptarnavimo centrą arba atitinkamą partnerio prekės ženklą.
Teisė ir privatumas
Jūsų „SingleKey ID“ asmeninė informacija yra saugoma saugiuose serveriuose Europoje. „SingleKey ID“ nesaugo asmeninės informacijos, kurią renka ir naudoja partnerių svetainės, programos, gaminiai ir paslaugos. Jei turite klausimų dėl šių duomenų laikymo ir saugumo, susisiekite su atitinkamu partneriu.
Jūsų duomenys laikomi saugiai pagal aukštus reguliavimo standartus. „SingleKey ID“ visiškai atitinka Europos bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR). Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. mūsų privatumo politiką .
„SingleKey ID“ saugomą asmeninę informaciją galite tvarkyti čia, .
Tačiau „SingleKey ID“ pirmiausia laiko duomenis, susijusius su jūsų skaitmenine tapatybe. Norėdami pasiekti ir tvarkyti „SingleKey ID“ naudojančių partnerių saugomus duomenis, apsilankykite atitinkamo partnerio svetainėje arba susisiekite su partnerio klientų aptarnavimo centru.
Asmeninė informacija jūsų partnerių paskyrose nebus perduota ar bendrinama „SingleKey ID“ partneriams. „SingleKey ID“ suteikia naudotojams prieigą prie „Bosch“ ir partnerių prekių ženklų svetainių, programų ir paslaugų. „SingleKey ID“ bendrina jūsų asmeninę informaciją su partneriu tik tada, kai pirmą kartą prisijungiate prie to partnerio.
Ne, jūsų partnerių paskyrose saugoma informacija (įskaitant įmonės duomenis) nebus perkelta į „SingleKey ID“. „SingleKey ID“ leidžia prisijungti ir gauti prieigą prie savo „Bosch“ ir partnerių prekių ženklų paskyros. Jokia informacija nesaugoma jūsų atitinkamose paskyrose, įskaitant partnerio surinktus įmonės duomenis. Norėdami pasiekti savo įmonės duomenis, prisijunkite prie atitinkamų partnerio paskyrų naudodami „SingleKey ID“.